İade Politikası

Ürün iade istekleri Tüketicinin Korunması Kanunu ve Yönetmeliği hükümleri esas alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır.

Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur. Buna rağmen feronia.com.tr’den yapılmış olan alışverişlerde fatura ibrazı ile kullanılmamış ürünlerde 120 gün içerisinde iade konusunda destek olmaktayız.

Ayrıca size en yakın mağazamızdan faturanız ile birlikte değişim yapabilirsiniz. (İnternet Mağazamız' da değişim yapılmamaktadır.)

İade ettiğiniz ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan sonra, ürünleriniz kabul işlemini takiben işlem sırasına göre incelenmektedir.İade ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde iade tutarınız tarafınıza ödenecektir. İadenizin geri ödemesi sitemizde sipariş verirken gerçekleştirdiğiniz ödeme yöntemine göre(Peşin/taksit) geri ödenecektir. İade işlemleri otomatik sistemler tarafından yapıldığından geri ödeme de sistemde oluşturmuş olduğunuz siparişin ödeme türüne göre sonuçlanmaktadır. Siparişlerde taksitli ödeme metodu kullanıldıysa iade taksitli olarak; peşin ödeme metodu kullanıldıysa da iade karta peşin olarak geri ödenmektedir.

Nasıl Değişim Yapabilirim?

  • İnternet Mağazamızda değişim yapılmamaktadır. Size en yakın mağazamızdan faturanız veya faturanızın ekran görüntüsü ile birlikte 120 gün içerisinde değişim yapabilirsiniz.

Nasıl İade Yapabilirim?

  • UNIQ Dekorasyon Kolay İade videosuna erişim sağlayabilmek için buraya tıklayınız.

  • feronia.com.tr sitemizden “Hesabım” sayfasında ilgili siparişinize ait “İade Et” bağlantısını tıklayıp, iade etmek istediğiniz ürün/ürünleri, nedenini seçerek onaylamanız gerekmektedir.

  • İade etmek istediğiniz ürün adedini ve iade nedenini seçiniz ve talebinizi onaylayınız. Onaylandığına dair verilen iade kodunu saklayınız.

  • Siparişinizin faturasında yer alan iade formunu mutlaka eksiksiz doldurmanız ve imzalamanız gerekmektedir. Aksi halde iade işleminiz yapılamayacaktır.

  • Üye olmadan oluşturulan siparişleriniz için aşağıda yer alan linke mail adresinizi ve sipariş numaranızı yazarak iade talebi oluşturabilirsiniz.
      https://www.feronia.com/tr-TR/TR/siparis-sorgulama

  • İade talebi oluşturduğunuz ürün/ürünleri iade kodu ve doldurduğunuz iade formunun yer aldığı faturayla birlikte ücretsiz olarak MNG Kargo  ile aşağıdaki iade adresimize gönderebilirsiniz.




 

1. İade Koşulları

  • feronia.com.tr adresinden satın almış olduğunuz kullanılmamış, hasarsız ve iç/dış etiketleri kesilmemiş ürünlerinizi, 120 gün içerisinde iade edebilirsiniz. 

  • Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde iade yapılmamaktadır.

  • Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri hijyen kuralları sebebiyle ambalajı / koruyucu bandı açılmamış, hasar görmemiş, kullanılmamış, denenmemiş ve son kullanma tarihi geçmemiş olmaları halinde 120 gün içerisinde iade edilebilir.

  • Ayrıca iade işlemlerinizi faturanız veya faturanızın ekran görüntüsü ile birlikte size en yakın mağazamızdan yapabilirsiniz.

  • Mağaza listemiz için feronia.com.tr adresinde " Mağazalarımız" bağlantısına tıklayabilirsiniz.

  • Ürün Yanlış Geldi Ne Yapmalıyım?

  • Yanlış gelen ürün için, Hesabım --> Siparişlerim sayfasından ilgili siparişinizin  "Sipariş Durumu" sütununda bulunan "İade Et" bağlantısına tıklayarak iade talebi oluşturmanız gerekmektedir. Daha sonra ürünü faturanız ile beraber en yakın Aras Kargo ofisine teslim ederek aşağıda bulunan iade adresimize ücretsiz olarak yollayınız. Ürününüz teslim alındığında e-mail ile bilgilendirileceksiniz ve iade kabul edildiğinde siparişte kullandığınız ödeme metodu kullanılarak geri ödemeniz gerçekleştirilecektir.

UNIQ Dekorasyon Mobilya Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

Yeni Mah. 1.Çiğdem Sokak Adatepe Sitesi No:4/B Mudanya / BURSA

  • Ürünüm Kırık Geldi Ne Yapmalıyım?
     
      Ürününüzün kargo kaynaklı kırık veya hasarlı olduğunu teslim alırken tespit ettiyseniz “Hasar Tespit Tutanağı” tutturmanız gereklidir. Eğer, Hasar Tespit Tutanağı tutturamadıysanız, ürünü teslim aldığınız gün, tüm kırık parçaların bir arada olduğu fotoğrafı info@feronia.com.tr mail adresine sipariş numaranız ve ürün özel kodları - adetleri ile göndermeniz gerekmektedir. Hasarlı olan ürünlerinizi  “Defolu Ürün” iade talebi oluşturarak kırık/hasarlı parçalar ve faturası ile birlikte bize geri göndermeniz halinde iade işlemi başlatılacaktır.  

  • Kırılacak ürünleri iade gönderirken nasıl paketlemeliyim?

  • İade etmek istediğiniz ürünü, siparişinizin size gönderildiği gibi kırılmadan bize ulaşması için paketleme malzemeleri ile paketleyerek bize gönderebilirsiniz. İade edilecek olan ürününüzü kargoya teslim ederken kırılacak eşya bilgisi vermenizi rica ederiz.

  • Elektronik Ürünlerin İadesi

  • Elektronik ürünler ambalajı / koruyucu bandı açılmamış, hasar görmemiş, kullanılmamış, satılabilir özelliğini kaybetmemiş olmaları halinde faturası ile 120 gün içerisinde iade edilebilir.

  • Garanti kapsamındaki arızalı tüm ürünler için iade işlemleri servis raporu ile yapılabilmektedir, bu nedenle ürünün kutusunun üzerinde / içinde yer alan yetkili servise başvurmanız gerekmektedir.

 

  • Valizlerin İadesi ve Garanti Kapsamı
     
      Kullanılmamış, zedelenmemiş, satılabilir özelliği kaybolmamış valizlerin iade süresi 120 gündür. Valiz ürünlerinin değişebilen parçaları olan tekerlek, tutma sapı, çekçek, fermuar, kilit, imalat hataları 2 yıl garanti kapsamındadır. Ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması, gövde – kabin bölümü ve içinde taşınan eşyalar garanti kapsamı dışındadır. 
      Ürün seyahat sırasında hasar gördüyse, konu ile ilgili seyahat şirketine bilgi verilmeli ve tutanak tutulmalıdır. Yolculuklar sırasında yolcuların bagajları seyahat firmaları tarafından sigortalandığından seyahat şirketi zararınızı karşılamakla mükelleftir. Bu sebepten dolayı faturanızı saklayabilir ya da Hesabım – Siparişlerim bölümünden ilgili faturanızı tekrar çıktısını alıp kullanabilirsiniz.

2. Ürün Ücretinin Tarafınıza İade Edilmesi

  • Ürün/ürünleriniz bize ulaştıktan sonra incelenir ve iade koşullarına uygun olduğu takdirde kabul edilerek siparişteki ödeme metodunuza göre geri ödemeniz gerçekleştirilir.

  • İade işleminiz gerçekleştiğinde tarafınıza e-posta ve sms yolu ile bilgi verilmektedir.

  • Geri ödemenizin hesabınıza yansıma süresi bankanıza göre değişiklik gösterecektir. Lütfen hesabınıza kontrol etmeyi unutmayınız.

  • Mağazalarımıza yapacağınız iadelerde geri ödeme, siparişte kullandığınız ödeme metodu kullanılarak gerçekleştirilmektedir. Ancak kapıda nakit ödeme methodu ile oluşturulan siparişlerin geri ödemesi IBAN bilgileriniz alınarak banka hesabınıza yapılmaktadır. IBAN'a aktarılan tutar 3 iş günü içerisinde hesaba aktarılmaktadır. Kapıda nakit ödemeli siparişlerin iadesi nakit olarak ödenememektedir.

İade Adresimiz:

UNIQ Dekorasyon Mobilya Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

Yeni Mah. 1.Çiğdem Sokak Adatepe Sitesi No:4/B Mudanya / BURSA